Известие

Collapse
No announcement yet.

как се проверява маслена помпа ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
    Така е..няма.Ама аз четох и останах с мнението че е 136-ка.
    mordohy тук не съм съгласен с теб.от 140 к.с. нямат баланс вал и в сравнение с 136 к.с. работи като немски дизел за 100 хил. лв.


    Еми махни го вала
    sigpic
    Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
    Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщение
      Еми махни го вала
      Бая хора са го махнали вече и нямат проблеми
      156 2.4JTD 136+ PS

      Comment


      • #18
        Колегата може да има проблем и от друго място, да не е от помпата. Като почнем от запушена маслена система та стигнем до това, че налягането може да се губи от някое друго място-голяма хлабина.
        П.С скоро гледах в един сервиз как пишман майстор е направил пълен ремонт на двигател залудо, накрая отново си нямаше налягане на маслото. Всичко се оказа от голяма хлабина на едно колело което предава въртенето от маслената помпа....

        Comment


        • #19
          верно колеги че го намах тоя балансиращ вал ,но преди да ми се случи тая мизерия двигатела беше много тих,после след първия ремонт беше като трактор.Питах баш майстора и той ми рече че било дизел.магистралите са ми отпушени перфектно,обаче са изтървали с няколко стотни /мисля че беше/вала, при шлайфа и това го установи новия майстор.Исега мисля да разглобим някой мотор 140 к. да видим маслената помпата и белезите и.

          ---------- Post added at 22:00 ---------- Previous post was at 21:41 ----------

          има ли го няма ли го????????? и каква е разликата?????????,вече не знам кво правим,а пък всичко е ново /сегменти,биелни и основни лагери гарнитури и двигател втора ръка и т.н.,голям кеф три пъти за два месеца.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от ydonev Покажи съобщение
            верно колеги че го намах тоя балансиращ вал ,но преди да ми се случи тая мизерия двигатела беше много тих,после след първия ремонт беше като трактор.Питах баш майстора и той ми рече че било дизел.магистралите са ми отпушени перфектно,обаче са изтървали с няколко стотни /мисля че беше/вала, при шлайфа и това го установи новия майстор.Исега мисля да разглобим някой мотор 140 к. да видим маслената помпата и белезите и.

            ---------- Post added at 22:00 ---------- Previous post was at 21:41 ----------

            има ли го няма ли го????????? и каква е разликата?????????,вече не знам кво правим,а пък всичко е ново /сегменти,биелни и основни лагери гарнитури и двигател втора ръка и т.н.,голям кеф три пъти за два месеца.
            И ако все пак не се справите с ремота имам мотор 2.4 150 коня от 2004-та годин кола - ако решиш нещо - драсни ми
            sigpic
            Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
            Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

            Comment


            • #21
              Няколко стотни може да са фатални. За белезите не съм много сигурен и затова нека някой колега след мен да каже дали е така. На помпата има център, този център трябва да съвпадне с шпонката на КВ.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                Така е..няма.Ама аз четох и останах с мнението че е 136-ка.
                mordohy тук не съм съгласен с теб.от 140 к.с. нямат баланс вал и в сравнение с 136 к.с. работи като немски дизел за 100 хил. лв.
                Аз тия, дето много са съгласни с мене....
                Сещаш се!
                Не оспорвам нищо, още повече , че съм специалист по моторите на тракторите Фиат, а не на нашите белисими!
                Все пак, баланс вала , ако всичко е наред, дори и при тракторите върши чудеса. Мотора просто се успива.
                От всички глупости до сега, просто исках да ти кажа, ако имаш такъв, да проверите, дали сте го сложили на белезите му!
                Той се центрова( при тракторите) заедно с маслената помпа.
                Имам един приятел в Гърция, дето е мърляч като някои наши познайници, но много добър човек.
                Та той казваше за тоя вал, че ако не е сложен както трябва, то и помпата няма да работи добре.
                Смях се добре на това твърдение, но....
                Помпата си има една честота, която е пропорционална на въпросния вал.
                Един гаден резонанс и помпата вместо да черпи и нагнетява, просто ще си трака!
                Тъпотийка, ама не съвсем!
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment

                Working...
                X